bad day

varför ska man känna sig såhär?
jag vill inte vara denna personen som går och mår dåligt hela tiden
jag vill inte ha det såhär
jag vill kunna lita på mina vänner och min pojkvän.

klart jag gör det i vissa fall
men när det gäller vissa saker kan jag bara inte


känns inte som ni vill ha med mig och göra
känns som jag inte är värd min kille
känns inte som det är värt att kämpa med allt som hänt i familjen

vill bara härifrån.. och tänka på annat..



du vill inte ens snacka med mig längre känns det som..





denna personen vill jag vara, när detta kortet togs så mådde jag så jävla bra
allt var nästan perfekt
sen rasade min värld
vem är jag nu egentligen?

Kommentarer
» D.

kan du nt bara skriva vad som hänt ist för halva dikter?

2010-07-25 14:04:51
» Ola

Hanna, du är jättebra. Glöm aldrig det!

2010-07-25 14:08:53
» hanny

kan inte du skriva vem du är istället för bara ett "d" ? :)

2010-07-25 23:39:04
URL: http://ihny.blogg.se/
» ole

allt kommer bli bra, lita på mig så mådde jag i två år men nu är allt bra ge det bara lite tid

2010-07-27 23:01:10
» malin

Jag vet att alla säkert säger det till dig och det är lättare sagt än gjort, men allting kommer bli bättre.. När man mår som sämst och känner att man nått botten, tänk då så här: nu kommer jag inte längre ner, nu kan det bara gå uppåt. och tillåt dig själv att tro ordentligt på dig själv, älska dig själv.. Jag lovar dig att det kommer bli bättre.

Ta hand om dig

2010-08-10 22:24:11
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback