yesterday

Igår var jag och olle i Göteborg hela dagen. Först gick vi runt i nordstan lite. Jag bytte en tröja till en annan finare och sen kollade vi bara runt. Det var jäkligt mycket folk kan jag säga.. Alla skulle nog handla julklappar osv. Jag har inte ens börjat..... PANIK!!! No money typ :S
Sen gick vi till NK, kollade lite. Hittade en RIKTIGT fin burberry väska. En sån ska jag köpa när jag får min allra första lön. Kostade ungefär 6500:- Men en sån håller hela livet.... (hihi)

Efter det åt vi på ett mysigt café. Olle tog stenungsbakat bröd med kyckling och basilika (riktigt stor sandwich typ)
Och jag tog potatisgratäng med kyckling och sås. MYS! men dyrt! En dricka kostade 30:- !!!!

Till sist åkte vi spårvagn in till Liseberg. Vi gick där i flera timmar.
Jag hade min kamera med mig, tog massor med kort. Det var riktigt vackert, ljusslingor på träd, buskar, staket, ja överallt. Vi köpte fudge och churros. Mådde dock illa som fasiken efter det. Blev för mycket.
Hade ingen tur i spel iheller. Jag som brukar vinna! Jag kanske bara har tur på sommaren?!
Vann i alla fall över olle i alla bilspel vi körde! Och när vi provade en sån"boxningsmaskin" med 5 olika nivåer på hur hårt man slår, fick både jag & olle samma.. Vad säger det liksom... Svag kille man har! HAHA, puss på dig olle om du läser detta!

Här får ni se lite av alla bilder jag tog ..

(alla bilderna är tagna utan blixt, så vissa är inte helt perfekta.. fick stå o fota mitt i folkmassorna på liseberg.. man kunde inte stå helt still liksom. men är väl nöjd ändå!)

Kommentarer
» malin

så mys mys mys!!

2010-12-05 22:16:35
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback