mitt 2010!

En årsresumé 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag lyckades för en gångs skull med vissa saker jag ville!
Var även ute och dansade mycket, love it!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

OHYES i did!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Vänner o vänner... nån man vet vem det är blev :)

4. Dog någon som stod dig nära?


Japp..

5. Vilka länder besökte du?

danmark, det räknas inte ens..

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?


Fler spinningtider på gerdahallens schema!
Fler ärliga människor.
Bättre ekonomi..
Jobb?

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?


28 juli! då jag blev 18 :)

8. Vad var din största framgång 2009?

Min viktnedgång!
Vissa betyg i skolan ..

9. Största misstaget?

Hmm... Har gjort en jäkla massa.. Orkar inte ta upp dem..
Kanske att jag slutade sola och blev blek ? haha!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?


Sjuk har jag varit.. Och jag höll på att få foten avhuggen inne på BikBok. Jävla omklädningsrum.

11. Bästa köpet?


Min systemkamera och mitt Xbox elite.

12. Vad spenderade du mest pengar på?


Förmodligen kläder.... accessoarer... ja, shopping!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ohja! Fick kontakt med en person :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009?

Flipsyde - someday
BoB ft haley james - airplanes
Bromance - tim berg
one republic - all the right things (som faaaaan!)
eminem - love the way you lie

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Jag har nog varit rätt lessen & nere det här året. Och det har sina anledningar. Hoppas 2011 blir lite bättre!

16. Vad önskar du att du gjort mer?


Umgåts med mina vänner & tagit vara på den tiden!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?


Ägnat tid åt fel saker, oroa mig, ha ångest, vara nere.

18. Hur tillbringade du julen?


vet inte ännu ju :P

19. Blev du kär i år?


det var jag redan :) sen kan man bli kär i andra saker .. som alla fina ringar jag hittat...

20. Favoritprogram på TV?

2½ men, how I met your mother, family guy, the 70's show.... massa!

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?


Hata är ett starkt ord, men ja... jag tror faktiskt det.

22. Bästa boken du läste i år?


Jag har läst två böcker. Ingen var bra.

23. Största musikaliska upptäckten?


Jag vet inte! Att jag själv kan sjunga lite kanske?

24. Något du önskade dig och fick?

nikon d3000 + VR <3

25. Något du önskade dig men inte fick?

Ett bra självförtroende och självkänsla.

26. Årets bästa film?


uhh.... avatar!

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?


Jag var på viggos i lund och firade tillsammans med en del av mina fina vänner!

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Ja, en del saker.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?


Jag har ingen stil ..... i så fall vad kallas den? haha

30. Vad fick dig att må bra?


Att jag äntligen lyckades med något, att jag fick reda på sanningen om min "bakrund" typ ...

31. Vilken kändis var du mest sugen på?


MIKAEL PERSBRANDT!

32. Vem saknade du?

Min gamlamormor Anna.. Och min gamlafarmor Carla. Världens bästa tanter! <3

33. De bästa nya människorna du träffade?

Jag har träffat en hel del underbara människor. Såna som man har kul med! Exakt vad jag vill ha och behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback