dagens lista!

Favoritgodis: malaco fiskar!


Är det nåt du absolut inte äter: blodkorv ... eller inälvor.. eller sniglar..


Kläder just nu:
leggings, linne, tunika, tjocka sockar, halsduk, dunjacka & skor.


Musik just nu:
whats my name again - rihanna


Sommarplaner:
utomlands, öland


Saft eller alkohol:
olika


Hur många kuddar sover du med
: 3-5st ;D


Favoritväder:
SOMMAR OCH SOL!


Morgon- eller nattmänniska:
natt!


Sparare eller slösare:
slösare. tyvärr..


Kommer du ihåg din första kärlek:
upplever min första kärlek sen 3år tillbaka =D hihi


Tror du på mirakel:
nja. jag vet faktiskt inte.


Hur många barn vill du ha när du blir stor:
ETT, aldrig mer än det.


Bio eller promenad
: Hmm både och. Beror på vem jag ska gå på promenad med. Alltså man får ju ut lite mer om man promenerar med en man gillar än går på bio. Men bio e mysigt. Man sitter där med en mega popcorn och megaläsk som man aldrig kommer äta upp men det hör liksom till=)


Stjärntecken?
lejon! och det passar in på mig så jäkla bra ;D


Rädd för insekter?
insekter är äckligt, jag får panik om dom är nära mig.


Största svaghet:
Har massor med svagheter men en av dem e nog att jag har svårt för att vara själv. Och att jag har riktigt svårt att lita på folk.


Det här är jag bra på:
jag är bra på att rita, sminka, fixa hår, färga hår osv =) men såklart kan det bli fel ibland!

Chips, morötter eller godis? Godis. fast grönsaker o dipp är väldigt gött


Pizza eller hamburgare?
en fräsh hamburgare i så fall, inte mcdonalds.


Skriver du dagbok?
Nej, gjorde när jag var liten...


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Been there done that! O fler ska det bli=) beroende typ ..


Stökigt eller välstädat
? lagom av båda! man kan inte leva i ett hus där det är pedant-städat... det är inte normalt.


Är du rädd för blod?
Nej, jag gillar äckliga saker. om jag hade orkat och kunnat hade jag velat bli en sån på CSI som tar hand o kollar igenom hela kroppen. spännande :D


Saltar du på maten?
nej, det behövs inte ... eller om det inte smakar något alls så gör jag det.

Gillar du att sjunga? Ja, men om det låter bra vet jag inte.


Anser du att du är stark?
ja, det är jag. både psykiskt o fysiskt :D


Brukar du sola?
nej, förut gjorde jag det som fan men nu orkar jag inte. men jag behöver för jag har både eksem o psoriasis.


Vad gör du om du får hicka?
Funderar på vem det är som tänker på mig. HAH


Kaffe, te eller inget?
båda två. te hemma och kaffe på fik osv.



fin bild på mig va ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback