a loooong day

Hey!
Började tidigt idag, riktigt seg var jag imorse. Var i danmark igår med skolan ju, och jag somnade nästan direkt när jag kom hem (hann käka middag). Sen vaknade jag vid 21:30 och en halvtimme senare somnade jag igen. Trött eller vad ?

Efter skolan idag handlade jag lite julklappar! Fyra eller fem personer avklarade :) Har några få kvar nu =) Har inte mycket pengar alls, så det blir liksom inget märkvärdigt.. men det känns bra o ge bort något litet iaf!
Fick dock hem en räkning, som är på studentgrejjer osv... Kan inte betala den innan nästa studiebidrag, och den går ut på julafton! SHIT säget jag bara. Och jul/nyårskläder? Har jag några? NOPE. 
jag får sitta o tigga lite i lund eller nått. snacka om att ha problem. jag behöver ett jobb :(


Olle är ju i Egypten. Är jag avundsjuk? OHJA.
skitjobbigt är det för vi kan inte prata... igår snackade vi en minut i telefon ... jag är orolig som fan över alla hajattackerna där osv. Men han har lovat att inte bada i havet... men han gör nog det endå tror jag, :(
Längtar till jag får prata med honom ordentligt ..

Aja! snart ska jag iväg på träning. Antigen gymmet eller spinning. Eller båda? Ja jag vet inte faktiskt. Ska kolla vad det finns snart...


denna har ni nog sett innan... men jag gillar mitt hår där! vill ha vågit hår och inte spikrakt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback